Nom: aturat=delinqüent ?
La regidora Casilda Gómez s'ha reunit amb l'inspector de la Policia Local per tal de fer un seguiment de l'atur provocat per la crisi econòmica. Segons ella, es tracta de detectar els casos de més necessitats per evitar que en un últim extrem optin per delinquir. La causa de la reunió va ser motivada pels darrers robatoris que van tenir lloc a la vila. En el darrer Ple, l'alcaldessa, Teresa Jordà, va explicar que, segons li havia explicat la Policia, la manera d'actuar dels lladres era molt poc professional, cosa que podria estar vinculada a una situació de desesperació provocada per la crisi.
Set comerços de Ripoll van ser assaltats en una sola nit. Els lladres es van dedicar a esbotzar les portes amb força, entrar als locals i endur-se diners. En cas de no trobar diners no s'enduien res. La manera d'operar i el fet que en molt de temps a la vila no es recordava una acció similar, van fer pensar al Consistori que es tractava d'una recerca de diners desesperada i probablement vinculada a una situació d'atur o d'alguna altra temàtica vinculada a la crisi. Per això, la regidora d'Afers Socials, Casilda Gómez, va plantejar al Ple la possibilitat de fer un seguiment de la gent en atur per tal d'evitar l'opció de la delinqüència.
----------------------
Si les últimes actuacións dels lladres les considereu poc professionals, el que cal es SUBVENCIONAR la formació professional adient per l'ofici, com a mìnim la de primer cicle.
Ningú neix ensenyat.
|