marketing digital

Curs de Màrqueting digital per cellers, restaurants i empreses de gastronomia

Amb descompte especial pels lectors de Cupatges, un 15% fins el dia 15 de maig amb el codi d’oferta PR15CU

Decàleg de bones pràctiques 2.0, o com fer un pla de màrqueting digital per un celler o un restaurant

| 07/05/2017 a les 20:53h
Especial: has de saber!
Arxivat a: Vi i tecnologia, màrqueting digital, Sergi Cortés, cellers
El CETT-UB presenta una nova formació en l'àmbit digital per a cellers, restaurants i empreses de gastronomia en general. T'ajudes de la xarxa per fer clients? Perquè no? Si la teva competència ho fa!

Aprofita el descompte especial pels lectors de Cupatges, un 15% fins el dia 15 de maig amb el codi d’oferta PR15CU

Inscriu-te aquí!


Les noves generacions són "natives digitals" i necessitem parlar el seu "mateix idioma" per vendre'ls els nostres productes i/o serveis. El públic consumidor de gastronomia, de vins i o de turisme vinícola es mou cada vegada més en l'àmbit digital. És clau per fer funcionar bé els nostres negocis saber com comunicar-nos amb aquest client digital, com accedir-hi i com fer-li arribar la nostra oferta.

L'àmbit digital (webs, xarxes socials, apps...) ens dóna avantatges molt grans per trobar clients si sabem utilitzar-les. Facebook, twitter, google+, linkedin, youtube, instagram... són xarxes on tenim els col·lectius localitzats, segmentats per edats, sexe, població... i més important encara, per aficions.
Sabem utilitzar el màrqueting d'atracció (inbound marketing) perquè el nostre client potencial es converteixi en real?
El sector de la gastronomia i els vins encara està poc professionalitzat, en termes generals, en l'àmbit digital. És doncs una qüestió d'intel·ligència competitiva avançar-nos amb una estratègia digital clara ara que encara hi ha moltes oportunitats de negoci.

És per això que el Campus de Turisme Hoteleria i Gastronomia CETT-UB et pot acompanyar en l’impuls del teu negoci en l’àmbit de la comercialització electrònica amb el curs de “Màrqueting digital per cellers i empreses de gastronomia”.

L'objectiu d'aquesta formació contínua del CETT és donar coneixements digitals suficients per saber què fer a Internet per guanyar clients i massa crítica. A Internet tot es mesura, i analitzar la nostra competència és clau per prendre decisions. Ser més visible a la xarxa és fàcil i barat si sabem com... i ser més visible ens aportarà negoci d'una manera segura. 

A qui va dirigida la formació?
Aquesta formació va dirigida a professionals responsables de la promoció i comercialització de cellers, caves, i d’altres empreses de gastronomia, especialment d’aquelles que reben visites de caire turístic. Així hi poden assistir Community managers, propietaris de cellers i de restaurants, autònoms i fins i tot particulars o exalumnes que vulguin saber com posar en marxa una bona estratègia digital.

Inscriu-te aquí!

També us pot interessar

01/01/1970
Analitzem amb Màrius Fuertes les calories de la cervesa i del suc de taronja | És certa la afirmació "panxa cervesera"?
Ramon Roset | 15 comentaris
01/01/1970
Us proposem 6 bars tan sorprenents com imprescindibles per prendre unes copes de vi a la ciutat
01/01/1970
per Màrius Fuertes, enòleg

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
01/01/1970
Grans Muralles 2010, un dels vins més emblemàtics de la família Torres, ha obtingut la màxima distinció al Concurs Internacional de Vins Bacchus | El Concurs ha celebrat la seva 15a edició aquesta setmana a Madrid en un tast a cegues amb 85 professionals vinícoles de rellevància mundial.
El president d'honor de Gramona rep el reconeixement de la Confraria del Cava de mans del seu president, Toni de la Rosa Torelló | Rita Lamsdorff
Ramon Francas
01/01/1970
La Confraria del Cava ret tribut al president d’honor de Gramona
01/01/1970
L'empresa trasllada la seva seu social a La Rioja
01/01/1970
Tornen les copes de cortesia al Teatre Nacional de Catalunya | S'acaba la temporada de Terrats en Cultura