restaurants

Què vol trobar el consumidor al web d'un restaurant?

Cada vegada més utilitzem els telèfons intel·ligents per escollir restaurants, però ¿quina informació volem trobar als seus llocs web?

Escollim els països on viatgem en funció de la gastronomia?

| 27/05/2016 a les 10:46h
Especial: Restaurants
Arxivat a: Vi i tecnologia, Restaurants, tecnologia, gastronomia, restaurants
Els telèfons intel·ligents s'estan convertint pràcticament en una extremitat més de cadascún de nosaltres. La generació "millenial" -nascuts entre el 1980 i el 1995- viu hiperconnectada a totes hores i 365 dies a l'any. No és d'estranyar doncs, que abans d'anar a un restaurant consultin la xarxa per decidir què menjaran i on.

Segons un estudi de RetailMeNot realitzat a la població d'Estats Units, el 53% dels enquestats havia buscat el restaurant mitjançant el mòbil, i el 49% havia navegat pel menú del restaurant a través del telèfon intel·ligent per conèixer els seus plats abans d'anar-hi, i només el 21% no havia utilitzat el mòbil per fer cap d'aquestes accions.
 


Inversió en tecnologia

El 87% van dir que planegen invertir en tecnologia durant aquest 2016 per millorar l'eficiència dels processos i més de la meitat va dir que ho estan fent per millorar l'experiència -engagement- del client.

Què esperen trobar els consumidors en un lloc web d'un restaurant?

Un altre estudi realitzat per Couponbox i publicat per The Daily Meal, amb una enquesta feta a 1000 consumidors nord-americans, concloïa l'augment de l'ús del mòbil per prendre la "decisió de compra" a l'hora d'escollir un restaurant. L'enquesta demanava ordenar, de major a menor importància, la informació que volien trobar al lloc web de l'establiment. El resultat, per aquest ordre, era el següent:

- el menú del restaurant
- els preus
- fotografies dels plats
- informació nutricional (calories, etc.)
- horari

Si bé és obvi que el consumidor s'interessi pels menús, els preus o els horaris, no ho és tant la importància que tenen les fotografies dels plats. Una fotografia professional és un factor decisiu a l'hora de realitzar la reserva. Imatges professionals on les textures, la il·luminació o els colors siguin perfectes i s'allunyin de les típiques imatges capturades amb els nostres smatphones.
Altres factors importants són poder fer reserves amb facilitat, veure opinions d'altres usuaris o la utilització de cupons, tot, òbviament, des del dispositiu mòbil. L'altra conclusió doncs és clara, la web ha d'estar, si o si, adaptada per aquests dispositius.

També us pot interessar

01/01/1970
Analitzem amb Màrius Fuertes les calories de la cervesa i del suc de taronja | És certa la afirmació "panxa cervesera"?
Ramon Roset | 15 comentaris
01/01/1970
Us proposem 6 bars tan sorprenents com imprescindibles per prendre unes copes de vi a la ciutat
01/01/1970
Aprèn a fer el gintònic perfecte amb el sommelier Xavi Nolla | Us donem 5 consells per fer-vos el combinat de la mateixa manera que us el faria un professional

COMENTARIS

I afegiria...
Johns, 27/05/2016 a les 13:13
+1
-0
Jo afegiria "una foto del restaurant".

Hi ha gent a qui no ens agrada que les taules estiguin molt a prop i hi ha llocs on sembla que estiguis dinant amb els de la taula del costat.

Personalment evito aquest tipus de locals.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
01/01/1970
Grans Muralles 2010, un dels vins més emblemàtics de la família Torres, ha obtingut la màxima distinció al Concurs Internacional de Vins Bacchus | El Concurs ha celebrat la seva 15a edició aquesta setmana a Madrid en un tast a cegues amb 85 professionals vinícoles de rellevància mundial.
01/01/1970
Més de 500 referències i 68 cellers a la 37ª Mostra de Vins i Caves de Catalunya que se celebrarà del 27 al 29 d’octubre al passeig Lluís Companys de Barcelona | Barcelona comptarà amb una setmana plena d’activitats relacionades amb el vi català gràcies a l'acord amb la iniciativa Hotels amb DO del Gremi d’Hotels de Barcelona
01/01/1970
El Grup Peralada adquireix el Grup Chivite després de diversos mesos de negociacions | La facturació consolidada del grup vitivinícola resultant d'aquesta operació superarà els 60 milions d'euros i tindrà presència en pràcticament un centenar de mercats de tot el món
El president d'honor de Gramona rep el reconeixement de la Confraria del Cava de mans del seu president, Toni de la Rosa Torelló | Rita Lamsdorff
Ramon Francas
01/01/1970
La Confraria del Cava ret tribut al president d’honor de Gramona