REPORTATGE

Celler Morlanda, Priorat

​Club Cuvée, la passió pel vi de Freixenet a un sol clic

Es tracta d'una plataforma global i interactiva que s'ha convertit en la botiga més gran del Grup Freixenet

El Club Cuvée ofereix totes les referències dels cellers que el grup té repartits pel món

​Freixenet aposta per la cultura del vi amb el nou Club Cuvée

| 16/12/2015 a les 08:21h
Arxivat a: Reportatges, Club Cuvée, Freixenet
Apropar la cultura del vi "des del punt de vista d'un grup de cellers que viu amb passió tot el que fa" és l'objectiu del recentment creat Club Cuvée de Freixenet.

A través del Club Cuvée es pot donar la volta al món del vi amb un sol clic. És, en definitiva, una finestra oberta a tota la gran oferta de productes de Freixenet, un grup fundat per Pedro Ferrer Bosch i Dolors Sala Vivé on ja s'ha incorporat la quarta generació familiar. En aquesta plataforma es pot accedir, fins i tot, a les cuvées i reserves més especials, algunes d'elles sense distribució tradicional. Però sobretot el Club Cuvée és una plataforma creada per oferir experiències.
 

Bodega Valdubón, Ribera del Duero


"Gastronomia, viatges, experiències, cultura, plaers és el món de sensacions que envolta cada copa i que et fa assaborir la vida amb els cinc sentits", asseguren des del grup vitivinícola líder en vins escumosos de qualitat elaborats seguint el mètode tradicional. El Club Cuvée actualment aglutina 23 cellers presents a les principals Denominacions d'Origen d'Espanya i en regions com Califòrnia (Sonoma), Mèxic, Argentina, Xile, Austràlia o França.

El Club Cuvée, testat inicialment a Califòrnia amb gran èxit (facturen per valor de 5 milions de dòlars), és ara la botiga virtual on es poden comprar tots els productes del grup.
"Amb el Club Cuvée oferim la possibilitat de comprar els nostres productes les 24 hores del dia i des de qualsevol lloc, adaptant-nos als nous hàbits del consumidor i a les tendències del món actual", assegura el CEO del Grup Freixenet, Pere Ferrer.
"El Club reflecteix la dimensió mundial i la presència global del Grup Freixenet i l'acosta d'una manera directa al client, que té l'oportunitat de conèixer iniciatives i innovacions poc conegudes i reservades als més experts", afegeix.
 

Bodega Viento Sur, Argentina


Subscripció gratuïta i avantatges
La subscripció al Club Cuvée és gratuïta (a través d'un formulari), i ofereix molts avantatges, incloent experiències a mida. Així, per exemple, descomptes en totes les compres d'un mínim del 15% i un 10% de descompte en les activitats que s'ofereixen. També es pot accedir a invitacions a esdeveniments exclusius, com tastos i maridatges, cursos d'iniciació al tast de caves o vins, tertúlies, concerts o presentacions de productes. Fins i tot s'ofereixen curiositats sobre el sushi o harmonies propostes per professionals. 

Molt més que un e-commerce
Acollir una botiga 'on-line' és una de les funcions destacades de la nova plataforma digital, però el Grup Freixenet també ha volgut incloure altres seccions de continguts interactius amb l'objectiu de difondre la cultura del vi. "El Club Cuvée neix com un model transversal en el qual poder explicar la nostra àmplia experiència en el sector vitivinícola i apropar al públic la nostra manera d'entendre el món del vi", apunta Pere Ferrer.
En aquest sentit, la plataforma proposa receptes per gaudir amb els vins, caves i xampanys del Club, informa sobre les novetats de cada celler, dels llançaments de nous productes o dels reconeixements obtinguts, recull diferents entrevistes periòdiques amb personatges de referència del sector , viatges tematitzats al voltant del vi i rutes i experiències diverses. "Hem dissenyat un punt de trobada per a tots els amants del vi, des dels més experts fins als que s'inicien en aquest apassionant món", ha afegit el conseller delegat del Grup.

www.facebook.com/ClubCuvee
https://twitter.com/clubcuvee
https://instagram.com/clubcuvee/
 

Bodega Gloria Ferrer, Sonoma, Califòrnia


 

També us pot interessar

01/01/1970
Analitzem amb Màrius Fuertes les calories de la cervesa i del suc de taronja | És certa la afirmació "panxa cervesera"?
01/01/1970
Aprèn a fer el gintònic perfecte amb el sommelier Xavi Nolla | Us donem 5 consells per fer-vos el combinat de la mateixa manera que us el faria un professional
01/01/1970
per Màrius Fuertes, enòleg

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.