Pilar Just substitueix Jaume Domenech a la DO Montsant

| 16/06/2015 a les 08:24h
Arxivat a: Actualitat
"Les línies estratègiques per als propers anys passen per coneixement, qualitat i promoció", destaca la nova presidenta.


El Consell Regulador està integrat per representants dels viticultors i els elaboradors de la DO Montsant i l’administració pública. D’aquests membres, i per consens, n’ha sortit proclamada la nova presidenta, Pilar Just, qui substitueix en el càrrec Jaume Domènech, president de la DO Montsant d’ençà de la seva creació l’any 2001.
 
El nou Consell Regulador l’integren Pilar Just (Presidenta), Daniel Munté, Ricardo Rull, Marcel Ferré, Ivan Sales, Josep Maria Bargalló, Joan Asens, Carles Escolar, Patri Morillo, Xavier Canals i dos representants més de l’administració (DAAM i INCAVI).
 
Pilar Just destaca que “les línies estratègiques per als propers anys passen per coneixement, qualitat i promoció”. “Coneixement i qualitat van de la mà, en el sentit que, com més ens coneguem com a DO, millor qualitat serem capaços d’oferir i més arguments tindrem per defensar-la”, afirma. Conclou que “això ho podrem traslladar mitjançant una bona promoció nacional i internacional als professionals i als consumidors finals, per refermar i ampliar el posicionament de la DO Montsant”. 

També us pot interessar

01/01/1970
Analitzem amb Màrius Fuertes les calories de la cervesa i del suc de taronja | És certa la afirmació "panxa cervesera"?
Ramon Roset | 15 comentaris
01/01/1970
Us proposem 6 bars tan sorprenents com imprescindibles per prendre unes copes de vi a la ciutat
01/01/1970
per Màrius Fuertes, enòleg
01/01/1970
Inspirat en les muntanyes de Prades, ha obtingut medalla d’or al certamen Chardonnay du Monde 2016
01/01/1970
Al showroom organitzat pel Consell Regulador de la DO Montsant hi van participar quinze cellers, que van presentar-hi tres vins en cada cas
01/01/1970
La caixa conté 6 ampolles de vi valorades en 240€ | El sorteig finalitzarà el 28 de febrer
01/01/1970
Un vi es juga la seva rellevància i atractiu al mercat de Gran Consum en només set segons | Si un nou disseny funciona, el producte augmenta un 5,5% de mitjana les seves vendes