Una regidora de C's barreja els toros amb la imatge d'una llenya

Pepa Labrador és regidora del partit a Reus

| 26/01/2016 a les 13:20h
Arxivat a: Arxiu, Ciutadans, Reus, Pepa Labrador, castellers
Aquesta notícia es va publicar originalment el 26/01/2016 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Imatge de la regidora, Pepa Labrador, al Ple de Reus. Foto: Laia Solanellas


La regidora de Ciutadans a Reus Pepa Labrador ha utilitzat la imatge d'una llenya castellera per defensar els toros. Es tracta de la caiguda del 5 de 8 dels Castellers de la Vila de Gràcia a la Festa Major de 2013, que Labrador ha utilitzat sense cap mena de pudor per defensar la famosa fotografia del torero Francisco Rivera amb la seva filla:
 


Minuts després, ha esborrat la piulada i l'ha reproduït novament, de manera molt similar:
 

Labrador ja havia protagonitzat la polèmica el setembre passat, quan va criticar el seguici popular de Reus per fomentar l'independentisme. Ara, ha tornat a fer gala de la seva aversió per la cultura popular catalana afirmant que «caldria escandalitzar-se» per les caigudes castelleres.

El cocap de colla dels Xiquets de Reus i regidor de la CUP a la capital del Baix Camp, Oriol Ciurana, ja ha respost el tuit de Labrador:
 

COMENTARIS

???
Anònim, 26/01/2016 a les 13:34
+8
-2
La seva "poca aversió"? Jo més aviat diria la seva aversió.
La Pepa la Pepa
Anònim, 26/01/2016 a les 14:42
+47
-4
Una dona que no és capaç de diferenciar la tortura dels animals amb una activitat esportiva amb risc de lesions. El que és un enigma és com algú amb una ment tant alterada ha sigut professora d'institut a Reus durant tants anys sense que el Departament d'Educació hi intervingués.
no és el primer cop
Anònim, 26/01/2016 a les 14:48
+25
-4
I quan va comparar els independentistes amb els nazis? Ho diu un partit que el 12-0 a Barcelona no té cap problema a manifestar-se al costat de l'ultradreta.
NENS SENSE MESURES DE SEGURETAT???
R27S, 26/01/2016 a les 15:15
+8
-57
Un treballador no pot pujar mes de 2 metres d'altura sense tenir posat un arnés de seguretat i un nen si?? Creia que la societat hi havia evolucionat molt mes. Els que critiquen a Fran Rivera, també haurien de criticar a els Castellers!!
Quina pena de dóna?
Anònim, 26/01/2016 a les 17:15
+20
-1
Ja veig els castellers aixecant els pilars amb "andamio"...
És veritat
Anònim, 26/01/2016 a les 17:55
+22
-3
Als toros ara els posen casc i porten protectors per a les dents. A més els cavalls dels picadors entrenen tota la setmana per a no patir lesions. Quins collons!
normal amb ells
ALMOGÀVER, 26/01/2016 a les 18:53
+28
-1
Allò que realment és estrany es que aquesta persona sigui a l'ajuntament, triada per ciutadans de Reus, Potser el problema no es aquesta persona sinó la gent que vota aquesta classe de persones..
Patètic i vergonya
Reusenc, 27/01/2016 a les 00:19
+10
-0
Patètic. Des de C's és crítica sense cap mena de pudor tot el que es català. Sembla estrany que sigui de Reus, quina vergonya. Ni els i les del PP havien arribat tant lluny.
//*//
la gent no va votar la pepa
Anònim, 27/01/2016 a les 07:07
+5
-1
va votar el ribera, que es el que sortia als cartells
Bocazas
Manolete, 27/01/2016 a les 09:49
+7
-0
Que vagi a veure braus a madriz,amb una mica de sort alguna banderille li fotran al cul.
No cal perdre el temps amb aquestes persones,la indiferencia i el despreci,es el millor que el hi oferir-hem. Incluinti al que sortía als cartells
Bocazas
Anònim, 27/01/2016 a les 10:38
+6
-0
EL GRADO DE INCULTURA QUE DEMUESTRA A LA PAR CON LA CRUELDAD CON LOS ANIMALES,LA DEFINE POR SI MISMA.
SI DIOS NO QUIERA ,LA NIÑA HUBIRA TENIDO UN PERCANCE, ¿QUÉ OPINIÓN LE MERECERÍA EL HECHO?
¿I VD, ES UNA REGIDORA DE REUS?.....CUATRO TELEDIARIOS.....AL TIEMPO
No TOROS no CASTELLS
Anònim, 27/01/2016 a les 12:37
+3
-9
No m'agradan els TOROS soc dels que pensen que es fa molt mal als animals d'aquesta manera, pero tampoc m'agradan els CASTELLS,per mi es un risc pels nens, per aixó no soc català? ni tampoc espanyol?.

Soc una persona amb AFICIONS diferents no vaig als TOROS ni vaig a veure CASTELLS, vaig a la montanya que es el que m'agrada sense ofendre a ningú.

Si la gent no es preocupes tant del que fan els altres i es preocupessin de lo seu tothom content.

Sense comentaris
Anònim, 27/01/2016 a les 17:10
+5
-0
Estrangera que al igual que unnes poques persones no vol integrar.se,
Pot tornar al seu terrunyo i que pugui estar amb braus i cultura ...
castellana,