Redacció | Actualitzat el 17/06/2008 a les 07:44h

Eduard Voltas inaugurarà una nova edició del congrés Digital Music 2.0/08

El secretari de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Eduard Voltas, inaugurarà la segona edició del congrés Digital Music 2.0/08. L’acte es farà avui a les 11 del matí, a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona. A l’acte també hi assistiran el director de l’Institut Català de les Indústries Culturals (ICIC), Antoni Lladó, i el co-director d’Advanced music (Sónar), Enric Palau.
 
L’ICIC a través del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) organitza la segona edició de les jornades Digital Music 2.0/08 avui i demà amb l’objectiu d’establir un marc que pugui oferir un nou enfocament de la comercialització de música en entorns digitals a Catalunya i a l’estat.
 
Una quarantena de representants destacats d’institucions, mitjans de comunicació i empreses com Yahoo! Música, MySpace, Virgin, The Orchard, IODA, Sonific.com, Beggars, Pitchfork Media, Beatport o Telefònica participaran com a ponents en les jornades que ja tenen uns 300 inscrits. Enguany, com a novetat, a més de les conferències s’organitzaran una sèrie de tallers pràctics adreçats als professionals del sector musical i sonor i d’altres sectors, com el tecnològic. Aquestes activitats i conferències es retransmetran en directe a través del web www.catalanarts.cat/dm20
 
La celebració de les jornades DM 2.0 es fa enguany en col·laboració amb el Festival Sónar amb l’objectiu d’aprofitar les sinergies que genera el festival entre bona part de la indústria.


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

educaweb.cat
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: