ACN / Redacció | Actualitzat el 21/12/2011 a les 08:02h

Premsa Comarcal publica 200.000 exemplars del llibret «Internet amb ulls de joves»

Es repartirà conjuntament amb els 123 mitjans de l'ACPC

Les 123 capçaleres de Premsa Comarcal distribuiran a partir de dilluns el llibret 'Internet amb ulls de joves', que té una tirada de 200.000 exemplars i arribarà a 1.090.000 lectors. Es tracta d'una aposta per divulgar les oportunitats que ofereixen les noves tecnologies entre els més joves i, en especial, entre el públic familiar. A través de quatre capítols, els autors -Natàlia Touzón i Oriol Lladó- amb els dibuixos de Franchu, expliquen als lectors com treure el màxim profit d'Internet, com aprofitar-la en els estudis, com utilitzar les xarxes socials i quines són les principals eines gratuïtes per accedir a diferents serveis.

Aquesta publicació es repartirà, durant les properes setmanes, conjuntament amb totes les publicacions de l'Associació Catalana de la Premsa Comarcal. El gruix més important d'aquesta distribució es farà la setmana del 12 de desembre, ja que es distribuirà encartada en els tres diaris i la trentena de bisetmanals i setmanaris associats. Durant la resta de mes, arribarà als lectors de mensuals, trimestrals i semestrals.

Franchu es el pseudònim artístic de Francesc Llopis Surrallés (l'Hospitalet de Llobregat, 1981), humorista gràfic, historietista i guionista resident a Barcelona, que ha creat series com 'Monstrus', 'Cargols' i 'L'increíble friki d'escuma', ha col·laborat en fanzines com 'Ecatombe' (del que també era editor), 'Le Potage', 'FAK' o 'Le Pistatx'.

Al 2006 comença a publicar a la revista satírica 'El Jueves', en la secció 'El NONOticiero'. Posteriorment ha treballat també a publicacions como 'La Directa', 'El triangle', 'Gamers Magazine', 'El Web Negre', 'El Còmic de la Premsa Comarcal', 'L'Aplec' o 'El Correu'.

Oriol Lladó és periodista, especialitzat en informació ambiental, científica i tecnològica. Col·labora amb diferents mitjans i assessora institucions i entitats en comunicació. També coordina sessions de formació. Escriu a www.oriolllado.cat i el seu compte a Twitter és @oriolllado.

Natàlia Touzón és periodista especialitzada en comunicació política, de les organitzacions i web 2.0. Ha estat assessora de la Presidència del Parlament de Catalunya i actualment treballa pel seu compte. Escriu a Twitter amb la identitat @ntouzon.


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: