Redacció | Actualitzat el 15/11/2011 a les 08:04h

Whatsapp, una de les principals xarxes de missatgeria

Segons els seus responsables, s'envien més de 10.000 missatges cada segon

Whatsapp s'ha convertit pràcticament en el nou estàndard de missatgeria, basada sobretot en els telèfons mòbils: la gratuïtat dels missatges ha fet que substituís ràpidament els SMS en aquells terminals que permetien instal·lar-lo. A més, tot i ser de pagament, l'oferta d'un any de gratuïtat, que encara és vigent en la gran majoria de casos, ha contribuït a la seva popularització.

Ara bé: els problemes detectats en els darrers mesos (que han arribat a deixar els usuaris sense servei durant gairebé 24 hores) fan que poguem pensar, per una part, que la infraestructura de la que disposa la companyia ha estat superada per les necessitats, i que potser la seva previsió és que quan el servei sigui de pagament, es moderi el número de missatges i usuaris i, per tant, potser no és necessari augmentar més la seva capacitat.

Sigui com sigui, de moment entre les alternatives, algunes d'elles de les mateixes companyies com Apple o Samsung, no ha despuntat encara cap opció per sobre la resta. Caldrà veure què passa en els propers mesos.


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: