Redacció | Actualitzat el 28/08/2011 a les 08:02h

Les vendes del Google TV no avancen

El Logitech Revue podria baixar de preu, mentre registra més devolucions que només vendes

El Logitech Revue, l'aparell presentat amb el servei Google TV i que havia de revolucionar la forma com vèiem la televisió no s'acaba de vendre; així com el propi servei de Google TV sembla que podria haver quedat deixat de banda, com ja ha passat amb altres, tot i que la companyia no podria anunciar-ho en un moment en què encara hi ha fabricants com Logitech implicats.

Sigui com sigui, les vendes no remunten, el dispositiu podria reduïr el seu preu dels 249$ als 99$, i en els darrers mesos s'han registrat més devolucions que noves adquisicions de l'aparell. Tot i això, si millora el preu i l'aposta és més ferma per part de Logitech, potser Google hi posarà més interès. O potser és que, com en la majoria de serveis i productes del cercador californià, el primer llançament és una prova per desenvolupadors, i el millor encara ha d'arribar.


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: