ACN / Redacció | Actualitzat el 04/02/2011 a les 08:02h

Apple, tercer fabricant d'ordinadors a nivell mundial

Avança Dell, que queda en quarta posició. El primer lloc és per HP i el segon per Acer, segons un informe de Canalys.

Un estudi de Canalys mostra que la indústria dels ordinadors ha crescut un 19% durant el darrer trimestre de 2010. Durant aquest període, Apple ha arribat a la tercera posició, per Davant de Dell, gràcies a les bones vendes dels Mac i els iPad. De fet, l'estudi compta els tablets com a ordinador, i els dedica part de l'estudi, mostrant el creixement d'entre un 10% i un 40% arreu del món.

HP és el líder en el mercat dels ordinadors, amb més d'un 17,5%, seguit per Acer (12,8%), Apple i Dell (els dos al 10,8%, amb un milió més de vendes d'Apple). El creixement d'Apple respecte el darrer trimestre de 2009 és d'un 241%, mentre la resta de companyies del "top-5" creixen entre un 3 i un 20%. El creixement global de la venda d'ordinadors i tablets durant el 2010 ha estat d'un 19%.

Navega per les etiquetes

hpacerdellordinadorstabletsapple

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: