Redacció | Actualitzat el 24/01/2011 a les 08:02h

El problema dels SMS amb Android, a punt de resoldre's

Anuncien una propera actualització per Nexus S que farà que el sistema envïi missatges a contactes a l'atzar.

El terminal Nexus S rebrà una actualització d'Android 2.3 que ha d'arreglar alguns errors que s'han detectat durant el temps que fa que es comercialitza. Actualment, és l'únic terminal que incorpora de forma oficial la versió coneguda també com a Gingerbread.

La nova actualització hauria de solventar els problemes amb els SMS, que de vegades s'enviaven a un destinatari que no s'havia escollit, a més d'altres errors que s'han anat detectant.

Mentrestant, els usuaris de Nexus One continuen esperant l'actualització, ja que el seu terminal és de Google i si no s'ha adquirit per operadora serà dels primers en rebre-la. De moment, però, la companyia només diu que començarà a rebre's "molt aviat".

Navega per les etiquetes

Android

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: