Redacció | Actualitzat el 08/09/2010 a les 08:02h

Ping, tot i les crítiques, engega amb bones xifres

Segons Apple, en 48 hores hi han accedit més d'un milió d'usuaris. El sistema ha rebut també moltes crítiques per no ser prou intuïtiu.

Ping, la xarxa social de música d'Apple integrada a iTunes, ha rebut moltes crítiques per no facilitar la tasca d'utilitzar-la ni a usuaris ni a grups, que es queixen de les dificultats tant d'accedir-hi i publicar la seva informació com de que els usuaris puguin compartir-la. Tot i això, la companyia ha informat que en només dos dies el número d'usuaris ha superat el milió, que significa, en total, que un terç dels qui s'han descarregat la darrera versió d'iTunes s'hi han donat d'alta.

 

Navega per les etiquetes

appleping

Notícies relacionades


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: