Redacció | Actualitzat el 24/05/2010 a les 08:02h

Jazztelia TV, l'inici del final

Jazztel deixa de comercialitzar la seva plataforma de televisió a nous clients, però mantindrà els actuals. En les noves altes, ofereix l'opció de contractar Digital+ amb un descompte del 10%.

L'operadora justifica la seva decisió afirmant que cal apostar pels serveis de televisió basats en internet, com ara la possibilitat de veure vídeos de Youtube o fotografies de Picassa, per exemple, més que en oferir continguts audiovisuals tradicionals, on hi ha una forta competència. De fet, actualment compta amb 15.000 clients de Jazztelia TV que mantindran el servei, però no s'ampliaran.

Navega per les etiquetes

jazztel

Notícies relacionades


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: