Redacció | Actualitzat el 22/03/2010 a les 21:09h

Google deixa de censurar cerques a la Xina

Redirigeix els seus usuaris al web de Hong Kong, on els resultats no tenen cap limitació.

En unarticle al blog de Google, el cercador californià explica que les visites al web Google.cn s'estan redirigint automàticament a Google.com.hk, el web del cercador a Hong Kong, on no hi ha censura. Amb aquest nou pas, Google continua intentant netejar la imatge negativa que donava la seva presència a la Xina seguint els dictats del Govern xinès.

Google també espera que el Govern xinès respecti la decisió i explica que ja saben que en qualsevol moment pot restringir l'accés a Google.com.hk. També aclareix, abans d'acabar, que totes les decisions s'han pres des dels Estats Units, desvinculant els seus empleats a la Xina.

Navega per les etiquetes

GoogleXina

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: