Redacció | Actualitzat el 14/04/2009 a les 08:02h

La Wii és la consola més venuda, però no la més utilitzada

Un estudi de Nielsen recollits per Vandal.net, els usuaris nordamericans compren més consoles Wii, però la que més s'utilitza en hores de joc és la XBox 360. Així, les sessions de joc de la Wii duren una mitjana de 58 minuts, per sota de les PS3 amb 64 minuts i la Xbox 360 amb gairebé 80 minuts. Així doncs, la Wii ha entrat en llars on fins ara no s'hi havien comprat consoles, però el seu ús tampoc és el mateix; es tracta d'un tipus de jugador esporàdic.
 
Aquest tipus de consola, doncs, ja ha assolit el paper que se li buscava, i és precisament el d'obrir mercat. Ara, però, s'haurà de veure si les xifres de temps de joc es mantenen o baixen, ja que el catàleg de Wii té molts jocs que es podrien considerar residuals per la poca publicitat que se'ls fa i pel fet de ser pràcticament iguals entre ells, com ara els que agrupen "minijocs" a l'estil d'una fira.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: