L’Ajuntament de Borredà demana sancionar Telefònica pel «mal servei»

L'alcalde del poble, Joan Roma, exigeix a la Generalitat que imposi una "sanció exemplar" a la companyia

Redacció
10 de febrer del 2017
Actualitzat a les 11:37h

Poble de Borredà Foto: AjBorredà.


L’alcalde de Borredà, Joan Roma, ha tornat a adreçar una nova queixa a la Direcció de Telefònica de Catalunya, així com al Govern de la Generalitat, per la manca de cobertura i els “talls sovintejats i de llarga durada” al municipi. Així ho ha anunciat a través d’un comunicat, on ha indicat que, després d’un “cert temps de calma”, els problemes pel “mal funcionament” de la línia han tornat. 

En aquest sentit, ha afirmat, els talls s’han produït “sense cap informació dels motius” i amb “greus dificultats” per poder fer la reclamació a l’empresa. Els problemes, ha assegurat, poden durar hores o dies sencers, amb “greus conseqüències” per a les persones o empreses afectades, ja que produeixen “pèrdues irreparables” al comerç, al turisme o, simplement, a la pròpia vida personal. 

Per això, ha dit, “l’única via per escarmentar l’empresa és la de la sanció exemplar”, ja que no és una avaria puntual, sinó d’un “mal servei habitual i constant” que ha de ser “durament sancionat”.