26
de juliol
del
2017
Actualitzat
a les
10:53h
El Consell Comarcal del Berguedà ha posat en marxa l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, un nou organisme que pretén informar, iniciar tràmits i resoldre els dubtes de les persones que utilitzen els serveis de l'ens, així com ampliar l'atenció a la ciutadania a través d'altres canals presencials, telefònics o telemàtics.
Per això, han informat, s’ha millorat l’espai físic del Consell i, de cara al mes de setembre, hi ha la voluntat d’augmentar els tràmits telemàtics i els intermunicipals, millorar els serveis i tractar d’evitar en la mesura del possible els desplaçaments de la població.
Per això, han informat, s’ha millorat l’espai físic del Consell i, de cara al mes de setembre, hi ha la voluntat d’augmentar els tràmits telemàtics i els intermunicipals, millorar els serveis i tractar d’evitar en la mesura del possible els desplaçaments de la població.