Prop de quatre-cents participants aquest diumenge a la Trail Sant Esteve

Redacció
26 de maig del 2016
Actualitzat a les 16:44h
Una de les edicions de la Trail de Sant Esteve de Palautordera.
Una de les edicions de la Trail de Sant Esteve de Palautordera. | Àngel Enguita

Aquest diumenge 29 de maig tindrà lloc a Sant Esteve de Palautordera una nova edició del Trail Sant Esteve que es presenta en aquest 2016, com a prova puntuable de la Lliga Catalana de Curses de Muntanya (LCCM) juntament amb Corriols de Foc, Trencacims, Trail Selva Maritima, Olla de Núria, Sky Race Comapedrosa i La Rialp Matxicots.

La Trail Sant Esteve, és una cursa de muntanya d'uns 27 quilòmetres i 3.052 metres de desnivell acumulats. Engloba els municipis de Sant Esteve de Palautordera, Sant Pere de Vilamajor i Mosqueroles, sent el primer el principal protagonista, ja que tant l'inici com el final així com la major part del trajecte transcorren per aquest municipi.

La sortida i l'arribada estan situades a la plaça de l’Església. Sortint, la cursa es dirigirà cap al cementiri municipal fins a trobar un corriol que portarà fins el Castell de Fluvià, passant pel Mas Prat, Can Vinyes i l'Estany dels regants. Des del Castell de Fluvià es ditigirà cap a Sant Elies i a la zona coneguda com La Cova.

Els prop de quatre-cents participants baixaran a Santa Susanna i altra vegada al Castell de Fluvià passant pel Mas Ros i les Margarides. I Des del Castell de Fluvià al Castell de Monclús creuant la Tordera per trobar Santa Magdalena seguint un corriol, baixant per la pista forestal que condueix a Sant Esteve, passant per Can Picolí, direcció a la Tordera, per pujar a Can Garbeller i baixar cap a la plaça de l’Església creuant el pont que condueix al carrer major, per finalment arribar a l’església.

Con ve sent habitual els darrers anys, constarà de dues modalitats. La llarga de 27 Km i la curta de 13 Km. El dissabte 28 de maig a la tarda, es celebrarà també la tradicional Mini Trail pels més petits.